درس آشنایی با دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور: باعنایت به اعلام معاونت محترم آموزشی دانشگاه پیام نور طی نامه شماره ۵۵۷۷۹/۳/د مورخ ۲۴ دی ماه ۱۳۹۱ از نیمسال دوم ۹۲-۹۱ گذراندن درس آشنایی با دفاع مقدس برای کلیه دانشجویان به حالت اختیاری تبدیل شده است.

پیش از این نیز سازمان مرکزی این درس را به صورت اختیاری اجباری اعلام کرده بود که تمام دانشجویان به اجبار باید این درس را اخذ و پاس میکردند و بسیاری از دانشجویان مجبور به اخذ این درس شدند و برخی ها به دلیل گرفتن نمرات بالا اعتراضاتی در این زمینه داشتند که نمره درس مورد نظر کد ۳ گرفته است و از معدل کل دانشجو حذف شده است.

بر اساس این گزارش در بخشنامه ای که از طرف علیرضا پوربافرانی ، مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور صادر شده است ، اعلام شده :

درخصوص نحوه محاسبه تعداد واحد و نمره درس آشنایی با دفاع مقدس به اطلاع می رساند، جهت دانشجویانی که صرفاً تا پایان نیمسال اول ۹۲-۹۱ درس مذکور را به صورت اختیاری الزامی (ویا مازاد بر سرفصل) گذرانده اند، در معدل کل و ترم محاسبه می گردد.

توجه: لازم بذکر است برای دانشجویانــی که این درس را گذرانده اند و رشته ایشـان دارای جداول دروس اختیـاری است ،اختیاری محاسبه و برای سایر دانشجویان مازاد بر سقف واحد تلقی خواهد شد.

دانشجویان عزیز دقت داشته باشید دروس اختیاری با دروس عمومی و معارف متفاوت است و هیچ ربطی به هم ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط